IN STOCKHOLM är ett exklusivt månadsmagasin som via Dagens industri når över 328.000 läsare en gång i månaden. Hos de flesta via frukostbordet men också via hotell, lounger och alltid på en lördag efter lön. En digital utgåva når dessutom alla di.se läsare, med en dubbeltäckning på endast 22%.

Våra läsare är sk High spenders och både kan och vill förverkliga sina drömmar. Inkomsten är hög! De flesta har flera boenden, två bilar eller mer, reser mycket såväl i tjänsten som privat och unnar sig av livets goda. De tränar, äter bra och lägger mycket pengar på sitt hem och sin fritid. De spenderar mer än snittet på restaurang, kultur och nöjen och de är alltid intresserade av det bästa.

Som annonsör har du möjlighet att medverka såväl i print som digitalt och med grafisk annonsering eller med nativematerial. Våra skribenter och fotografer hjälper dig att lyfta fram det du vill förmedla.

För mer information vänligen kontakta.

Mikael kollberg
0708-60 90 57
mikael.kollberg@instockholm.nu

ENTREPRENÖRSNERVEN – EN DEL AV HANS DNA

IN STOCKHOLM

Entreprenören och tidigare finansmannen Olof Stenhammar har hunnit med åtskilligt genom livet. Exempelvis tagit steget från finansvärlden till besöksnäringen. I början av 1980-talet startade han världens första elektroniska och privatägda börs i Stockholm och på

Die Neue Neue Klasse

IN STOCKHOLM TESTAR

Tidigt 60-tal och BMW är i en ekonomisk kris. Räddningen blir den lilla sedanen BMW 1500, den så kallade Neue Klasse. Nu 70 år senare så har BMW visat upp en ny liten sedan. Det

”Det min mammas historia ni älskar”

Profiler

Hon har varit högaktuell hela hösten, inte bara i tv-serien Vår tid är nu utan även i Svartsjön på Viaplay, på reklampelare för modemärket Uniqlos lanseringskampanj och som vinnare av tv-priset Kristallen. Medier har älskat

Sound of Silence

IN STOCKHOLM

Lexus RX har blivit en av världens mest populära suvar och Nordamerika är Lexus största marknad. Så vad är då mer passande än att bege sig till vackra och soliga Santa Barbara under 50 timmar