IN STOCKHOLM är ett exklusivt månadsmagasin som via Dagens industri når över 328.000 läsare en gång i månaden. Hos de flesta via frukostbordet men också via hotell, lounger och alltid på en lördag efter lön. En digital utgåva når dessutom alla di.se läsare, med en dubbeltäckning på endast 22%.

Våra läsare är sk High spenders och både kan och vill förverkliga sina drömmar. Inkomsten är hög! De flesta har flera boenden, två bilar eller mer, reser mycket såväl i tjänsten som privat och unnar sig av livets goda. De tränar, äter bra och lägger mycket pengar på sitt hem och sin fritid. De spenderar mer än snittet på restaurang, kultur och nöjen och de är alltid intresserade av det bästa.

Som annonsör har du möjlighet att medverka såväl i print som digitalt och med grafisk annonsering eller med nativematerial. Våra skribenter och fotografer hjälper dig att lyfta fram det du vill förmedla.

För mer information vänligen kontakta.

Mikael kollberg
0708-60 90 57
mikael.kollberg@instockholm.nu

ENTREPRENÖRSNERVEN – EN DEL AV HANS DNA

IN STOCKHOLM

Entreprenören och tidigare finansmannen Olof Stenhammar har hunnit med åtskilligt genom livet. Exempelvis tagit steget från finansvärlden till besöksnäringen. I början av 1980-talet startade han världens första elektroniska och privatägda börs i Stockholm och på

7 HETA AW-STÄLLEN I CITY

Krognytt

Varva ner efter jobbet med ett gott glas vin eller en häftig alkoholfri drink. Lyssna på lite skön musik och häng med kollegor och vänner en stund. In Stockholm tipsar om några av stans populära

Moderna möten i magisk miljö

Lyx i Stockholm

LEJONDALS SLOTT Spetsiga torn reser sig mot himlen, kritvitt grus står i kontrast till en rosaröd fasad och en pampig port leder in i en färgsprakande sagomiljö. Lejondals Slott, i Bro norr om Stockholm, är

Shopping IN STOCKHOLM

Lyx i Stockholm

Bara en vecka kvar till jul och julklappsinköpen är långt ifrån klara! Varför inte vända stressen och paniken till något mysigt och stämningsfullt? Unna dig lite trevligheter under julhandeln så går det mycket lättare. Det

FÖRSTA KLASS I MARKNIVÅ

IN STOCKHOLM TESTAR

Lexus LM är för oss som bor utanför Asien och även i dess produktionsland Japan är den nästintill okänd. Men med den nya generationen väljer Lexus att dela med sig av sin Luxury Mover till

TOYOTA SATSAR PÅ RÖRLIGHET FÖR ALLA

IN STOCKHOLM

Kenshiki är Toyota Motor Europes återkommande mediaforum. Här presenteras strategier och satsningar för att nå en koldioxidneutral värdekedja i Europa till år 2040. Dessutom visades flera konceptfordon med nästa generations drivlinor, redo att rullas ut

Jättesatsning lyfter Globenområdet

IN STOCKHOLM

Med 3 500 evenemang avklarade har 35-åriga Avicii Arena i Globen-området nu stängt. Det är dags för en total make over. Utlovas gör bättre atmosfär, intimitet och akustik för alla typer av evenemang. I januari

TILLSAMMANS FÖR STOCKHOLMS BÄSTA

IN STOCKHOLM

Stockholm storsatsar för att bli norra Europas ledande evenemangshuvudstad. Flera internationella evenemang står på agendan i år, inte minst tre konserter med världsartisten Taylor Swift. Utöver att locka fler besökare, stärka värdskapet och gynna näringslivet,