IN STOCKHOLM är ett exklusivt månadsmagasin som via Dagens industri når över 328.000 läsare en gång i månaden. Hos de flesta via frukostbordet men också via hotell, lounger och alltid på en lördag efter lön. En digital utgåva når dessutom alla di.se läsare, med en dubbeltäckning på endast 22%.

Våra läsare är sk High spenders och både kan och vill förverkliga sina drömmar. Inkomsten är hög! De flesta har flera boenden, två bilar eller mer, reser mycket såväl i tjänsten som privat och unnar sig av livets goda. De tränar, äter bra och lägger mycket pengar på sitt hem och sin fritid. De spenderar mer än snittet på restaurang, kultur och nöjen och de är alltid intresserade av det bästa.

Som annonsör har du möjlighet att medverka såväl i print som digitalt och med grafisk annonsering eller med nativematerial. Våra skribenter och fotografer hjälper dig att lyfta fram det du vill förmedla.

För mer information vänligen kontakta.

Mikael kollberg
0708-60 90 57
mikael.kollberg@instockholm.nu

SÄKERSTÄLLER HÅLLBAR SAMHÄLLSBYGGNAD

Profiler

Just nyfikenheten – intresset för individ och lärande – har drivit henne längs karriären. Motivationen i att ständigt söka nya spår. Alltid sikta uppåt och framåt. Nu mot hållbara, fungerande samhällen i ett utmanande klimat.

Porseryd har landat

Profiler

Han hejar på Djurgårdens IF, kör ett svenskt bilmärke och tycker att Stockholm slår alla andra platser i världen sommartid. Ändå har journalisten Rolf Porseryd, 71 år, valt bort Sverige större delen av sitt liv.

Smaka på Nordiska Kompaniet

Lyx i Stockholm

Harrods i London, Lafayette i Paris och Macy’s i New York – nu har turen kommit till NK i Stockholm. Det lyxiga varuhuset på hamngatan har fått en helt ny matavdelning med butiker och restauranger.

GOLF ÄR DEN ULTIMATA SPORTEN

Profiler

När Marlene Hedblom bestämde sig för att satsa på golfen förändrades hennes liv radikalt. Med uppemot 250 resdagar per år var hon sällan hemma och livet kretsade kring tävlingar. Var det värt det? 
Vi träffade

Sound of Silence

IN STOCKHOLM

Lexus RX har blivit en av världens mest populära suvar och Nordamerika är Lexus största marknad. Så vad är då mer passande än att bege sig till vackra och soliga Santa Barbara under 50 timmar

HÄLFTEN AV KONSTEN ÄR FALSK

IN STOCKHOLM

KONSTVÄRLDEN HAR I ALLA TIDER varit mytomspunnen. Full av historier som vandrat från mun till mun där spridda påståenden blivit allmänna sanningar, och triviala upplevelser blivit färgstarka och övertygande berättelser. Det är historierna och myterna

PUDER, PIST ELLER PARTY?

IN STOCKHOLM

En resa till Alperna bjuder på många olika slags upplevelser. Kilometerlånga backar och massor av orörd snö. Dramatiska naturupplevelser och pittoreska alpbyar. Häftig afterski och lokal gastronomi. Skibums, livsnjutare och barnfamiljer – alla kan hitta

TEAMWORK MAKES THE DREAMWORK

Profiler

Att mäta framgång i klimat – och samhällsnytta var knappast aktuellt att göra för bara några år sedan. I dag är situation och mindset ett annat, både för företag och investerare. Sedan 2016 har Norrsken